Cibus Hungaricus Alapítvány – Embléma koncepció

Emblématervezés

A Cibus Hungaricus Alapítvány célja az élelmiszer termékpályák hatékonyságának növelése, különösen a digitalizáció és az adatvezérelt döntéshozás előnyeinek kiaknázásával. Ennek középpontjában a szereplők – a termelők és a fogyasztók – közötti együttműködés és kapcsolat erősítése áll.

Ezt az üzenetet jeleníti meg az embléma is.

A logó középpontjában a név két kezdőbetűje, a C és a H található. A C zöld, kerekded formája a nyitottságot, az organikus, természetközeli szemléletet és a termelői oldalra utaló hagyományokat idézi. A H piros, szögletes formája a strukturált, precíz, adatvezérelt, modern gondolkodás szimbóluma.

Bár a két forma – és jelentés – eltérő, mégis e kettő kapcsolata alkot egy egységes, stabil jelet. Ez a kapcsolat a hagyomány és innováció, a természetes és a technológiai világ, valamint a termelő és fogyasztó egymásra találását szimbolizálja.

A színek – a zöld és a piros – a magyar identitásra is utalnak, így az alapítvány hazai küldetését és elkötelezettségét is hangsúlyozzák.

Emblématerv
április 24. 2025.
Posted by Tóth Avanti Péter